Çarşamba, Mayıs 23, 2007

OGLUMUN ZAFER SEVINCI

Oğlumun tam bir Fenerbahçeli olduğunu doğrusu bu sefer iyice anladım.İzmir'de oynanan maçtan okadar mutlu dondu kı bu mutluluğu sizlerle paylaşmak
istedim.Hazırlıklar hafta içinde başladı kıyafetler alındı.Baba oğul bir örnek alıp gelmişler bu arada benide unutmamışlar.Oğlum onların takımını tutmam için baktım kı adeta yalvarıyo ,artık onu kırmadım.Bide bana şart koşuyo artık spora bu kıyafetlerle gıdeceksın dıye..Artık ne yapalım çoçuklarımıza boynumuz kıldan ınce.Yani anlaycağınız kutlamalar bızım evde son hızla devam edıyo.Herhalde bu bır muddet boyle gıdecek.Bızede tum FENERBAHÇELİLERİ tebrık etmek duştu.Kavgasız maçlar dileğiyle.....

1 yorum:

HULYA dedi ki...

Canım Ege'ciğimi ben de burdan kutluyorum.Ne de olsa sportmen taraftarız yensek de yenilsek de kazananı kutlamayı biliriz.Sevgiler öpüyorum:-)