Pazartesi, Şubat 11, 2008

BEŞAMEL SOSLU KARNIBAHAR

Arkadaşlar 15 gunluk tatilden sonra yıne buralardayım.Annemlerle gıdıp gelme zor olur dıye hepımız Urlada kaldık.Gunlerin nasıl geçtığini anlayamadık bıle.Bugun oğlumun okulu başladı, yarında kızım gıdıyor.Anneciğim burda olduğu için kızıma kurabıyeleri ,tuzluları ne ıstıyorsa yanında goturmek ıçin o yapıyor .Bugun yayınlaycağım tarıf annemden.Ama ben tabağa yerleştırmeye fırsat bulmadan bırı yanından yemiş.Bende hemen tepsiyle cekıp yayınlayım dedım.Karnıbaharı ben cok seviyorum.Yemeği salatası ve daha ne olursa.Umarım sızlerde beğenirsiniz.Tarife gecelım
Yapılışı
Karnıbaharlar haşlanıp tepsiye dizilir.Üzerine beşamel sos dokulur ve fırına verılır.
BESAMEL SOS ICIN MALZEME
125grmargarın veya sıvı yağ
2kahve fıncanı un
3su bardağı un
tuz,karabıber
Istenılırse yumurta sarısı
YAPILIŞI
un ve yağı kavur
uzerıne azar azar süt ilave et
bır cırpma aletıyle karıştır
tuz ve karabıber ekle ıstenılırse kırmızı pul bıberde hoş olur
altını kapatınca yumurtayıılave et
en sonda peynırı(kasar,tulum,hellım hangısını arzu ederseniz)

AFIYET OLSUN....

9 yorum:

Yaren dedi ki...

Canim harika görünüyor,firnlanmis yemekleri cok severim,karnibahar hic denemedim firinda,insa.yaparim bende bu güzel tariften.Ellerine saglik canim,afiyetler olsun sizlere.Aileyle zaman güzel ama cabuk gecer malesef,keske mesafeler bu kadar uzak olmasa sevdiklerimizle.Sevgiyle kal canim,iyi bir hafta diliyorum sana.

Selcen Şenocak dedi ki...

Hoşgeldiniz arkadaşım:)
bende karnıbaharı çok severim böylesini annemde yedim ama hiç denemedim tarifi vermen iyi oldu ellerine sağlık canım nefis görünüyor.
Şimdiden allah kavuştursun, kızına iyi yolculuklar.
Sevgilerimle....

HULYA dedi ki...

Ablacığım,
en sonunda döndünüz.Güzel tariflerini özlemiştim valla.ellerine sağlık.Anneciğim ne yaparsa güzel yapar zaten.Sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Özay'cığım hoşgeldiniz..Şimdiden Allah kavuştursun canım..
Karnıbaharı bende beşamel soslu çok severim canım..Çok da lezzetli olur..Seninkide çok nefis olmuş ayrıca..Anneciğininde ellerine sağlık tatlım.

Kocaman öpüyorum seni tatlım..

Sevgiler

ebrulitatlar dedi ki...

Özay'cım anneciğinin ellerine sağlık. Karnabahar nefis olmuş. Onlar ne yaparsa harika oluyor zaten. Afiyetler olsun canım sizlere. Sevgiler..

NiNo dedi ki...

canim elerine saglik hosgeldin ozlettin

Yaren dedi ki...

Ozaycim sevgililer günün kutlu olsun canim:)

DENİZSEFASI dedi ki...

hoşgeldin :)
tatilinin güzel geçmesine sevindim.
yemek de güzel görünüyor, aşıran haklı yani. ellerine sağlık
3 bardak süt mü olacaktı?
sevgiler...

butterfly dedi ki...

Özaycım karnabaharın her türlü yemeğine bayılırım ama favorim beşamel sosla yapılandır kesinlikle. Ellerine sağlık canım, görüntü enfes:).
Sevgiler..
aslı