Pazartesi, Nisan 21, 2008

NAZAR ETKINLIGI:NAZAR PASTASI

Öncelıkle, sevgili BİLUNCUĞUMA SIBELIME VE KARDEŞCIGIME teşekkur etmek ısterim. Ama soylemek ısterım kı bayağı zorlandım.Cunku mavı boya bır turlu bulamadım .Artık boyle yaptım.Allah hepımızı nazarlardan korusun.Hepınıze kolay gelsın deyıp tarıfe gecıyorum.

MALZEMELER

3 yumurta

bır bucuk bardak seker

yarım bardak yağ

1 bardak süt

kabartma tozu

portakal veya lımon kabuğu rendesi

ustunu suslemek ıçin krem santi

YAPILIŞI


  • Yumurta,sekeri cırp

  • yağ ve sutu ılave et

  • 1 paket kabartma tozunu lımon kabuğu rendesini ılave et

  • tum malzemeler eklendıkten sonra azar azar unu ılave et

  • un goz kararı olarak yaptım cok sulu olmaycak

  • orta kıvam bır hamur

  • daha sonra yağlanmış tepsiye dok

  • orta ateşte yanı 170 dereceli fırında pişir

  • daha sonra krem santıyle susle ben krem santıyı ayırıp bırazını kakaoladım bırazınada sarı boya ekleyıp nazar bıcımını vermeye calıştım.Umarım beğenırsınız.AFIYETLER OLSUN....

17 yorum:

Disalce dedi ki...

canım ben bu etkinliği tamamen unutmuşum...

çok güzel olmuş bence.....

ellerine sağlık...

HULYA dedi ki...

Ablacığım,
katılımın için çok teşekkürler.Tarif yetiştiremeyen arkadaşlar üzülmesin hala tarif yollayabilrsiniz.Ayrıntılar için sayfaya bakın.Ellerine sağlık ablacığım.İyi bir hafta diliyorum

uygarimizlahayat dedi ki...

Canım benim ellerine sağlık, çok güzel düşünmüşsün... Canım cmt geliyorsunuz demi, lütfen bir aksilik çıkmasınnn :((( öptüm seni...

Adsız dedi ki...

canımm özayım, illa mavi renk olmasına gerek yok ayol :) bence böylede olmuş. Farklı bir yaklaşım: )

ellerine sağlık hayatımmm ...

sıcacık sevgiler.

ben yine etkinliklere yetişemiyorum.. Tembel zerrin ne olacak

www.misssgibi.com

Gönül dedi ki...

canikom aman aman nazar değmesin yavru ceylanım ellerine sağlık yarısını sen yemişsindir:))) sevgilerimle öpüyorum

Tijen dedi ki...

Sağol Özay'cığım.
Ben de sana güzel bir hafta diliyorum!

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Canım çok güzel görünüyor nazar etmem inşallah:))) ellerine sağlık.
Sevgilerle…

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık. çok leziz görünüyor. nazarlar değmesin. www.guzelevim.blogspot.com

Betül İnce dedi ki...

Özay'cığım,

Nazar pastan çok güzel görünüyor, kimselere değmesin bu nazar denen şey. Ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

muko dedi ki...

nazar değmesin inşşallahh..
eline sağlık canım çok güzel görünüyor...

Ayse Pamuk dedi ki...

aman nazar değmesin maşallah deyip bir dilim alayım ellerine sağlık

EZGi :)) dedi ki...

çok güzel olmuş ozaycığım ellerine saglık kocaman sevgler canım

Aybike Ceylan dedi ki...

Ozay'cigim,
Ellerine saglik, ne degisik olmus. Ben de katilamadim birsey yapamadigim icin. Sevgi ve selamlar.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Özay ellerine sağlık. Bu nazar boncuklarıyla hepimiz nazardan korunalım inşallah.

Sevgiler canım

sibellebutikpasta dedi ki...

Ozim, ellerine sağlık canım...Demokrasilerde çare tükenmez misali bulmuş yakıştırmış becermişsin valla...Süpersin Süperrr

angel dedi ki...

selam arkadaşım,ne güzel yapmışsın nazar etkınlığı pastanı.ellerıne sağlık canım...
görüşmek uzere...

NiNo dedi ki...

canim ellerine saglik hala cozemedigim bir sorun var gmail de ve blogspotta ugrayamadim kusura bakma opuyorum