Perşembe, Haziran 21, 2007

CANIM OĞLUM IYIKI DOĞDUN



Bugün canım oğlumun doğum gunu .Aılecek kutluyoruz .Ne yazık kı aılenın coğu yanımızda olmadığı için yalnız kutluyoruz.Artık delıkanlı olma yoluna gırıyor .13 yaşınabastı.Canım oğlum senı çoooook sevıyoruz.Iyıkı varsın bızlerin yaşam kaynağısın.Ablasıyla ona kuçuk bır partı hazırladık.Esas partı Kıbrısta .Bekle Kıbrıs bız gelıyoruz...

Hersene çizgi fılm karakterli pastalar yapıyorduk ama kucuk beyfendı bu sene pastasını hazır ıstedı.O yuzden bızede hazır almak duştu.Oğlum en uzun bu gunde doğdu .Ikızler ama coğu özellığı yengeç.Cok duygusal ve cok aıleye duşkundur.Canım oğluma çoooook çooook uzun omurler dılıyorum.....

11 yorum:

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Canım merhaba oğlunun doğum günü kutlu olsun. Dilerim ömrü boyunca bütün güzellikler onunla olsun. Sana ve ailene sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir hafta sonu diliyorum.
Sevgiler...

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

PERİHAN'CIĞIM GUZEL DİLEKLERİN İÇİN TEŞEKKURLER CANIM.BENDE SANA GUZEL VE HUZURLU BIR HAFTA SONU DILIYORUM.SEVGİLER..

Adsız dedi ki...

Özay'cım oğlunun doğumgünü kutlu olsun. Oğlumla aynı yaştalarmış. Oğlumda 14 mayıs doğumlu. Nice mutlu, huzurlu, sağlıklı uzun yıllar önünde olsun inşallah. Sevgiler, iyi haftasonları..

Selcen Şenocak dedi ki...

Canım Oğluşuna sağlıklı başarılı mutlu yıllar dilerim doğum günü kutlu olsun. Sevgilerimle Hülya'ya selam hala arayamadım onu :(

butterfly dedi ki...

Özaycım oğlunun doğum gününü kutlarım. Allah ona sevdikleriyle beraber geçireceği, sağlıklı, mutlu, huzurlu uzun ömürler versin.
İyi haftasonları canım:).
Sevgileeerrr;).
aslı

Adsız dedi ki...

Canım Özayım, haydi gelin Kıbrıs'a :)) Hülya geldi seni de bekliyor Kıbrıs :)))

Oğlun iyi ki doğmuş. ne şanslı senin gibi bir anneye sahip.

mutle seneler canım.

Sıcacık sevgiler...

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Ebrucuğum ne güzel ikimizin de oğlunun aynı yaşta olması güzel dileklerin için çok teşekkürler.Ben de sana güzel bir pazar diliyorum sevgiler öptüm.

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

çok teşekkürler almulacığım.Hülya ya selamlarını ben iletiyorum zaten sevgiler öptüm.

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

canım aslıcığm o güzel dileklerin için çok teşekkürler.iyi pazarlar diliyorum kucak dolusu sevgiler.

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

canım zerrinim inşallah salı öğlen kıbrısta olacağım.güzel sözlerin için teşekkürler.öpüyorum seni.

Adsız dedi ki...

Canım oğluna sağlıklı,mutlu nice yıllar diliyorum siz sevenleriyle birlikte.Doğum gününü bende geçikmeli olarak kutluyorum.

Sevgiler