Perşembe, Ağustos 15, 2013

KEDİDİLLİ TATLI

Sıcak yaz günlerinde dondurma eşliğinde de yenebilecek  pek bir hafif tatlı.Yapması cok pratık yemesi bir o kadar leziz...
Malzemeler
1 paket kedidili
vişne suyu(kedidilini ıslatmak için)
3kahve fincanı un
4 kahve fincanı şeker
5 bardak süt
arzu edilirse damla sakızı(ben kullandım)
vişne reçeli(üzerini süslemek için)
YAPILIŞI
Kare bir borcama kedi dilleri sıralanır üzerini vişne suyu ile iyice ıslatılır.Un şeker ve süt karıştırılıp muhallebi yapılır . Mikser ile iyice çırpılır.Sıcak sıcak kedi dillerinin üzerine  dökülür.Biraz soğuduktan sonra  su ıle sulandırıp iyıce cırptıgımız reçelimizi  üzerine dökeriz.Hindistan cevizi ve vişne ile süsleyip  buzdolabında soğutmaya bırakılır.Soguk soğuk servis yapılır.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

gelip yemek istiyorum yemeden anlamam ben ;)))

Kurabiye Tarifleri dedi ki...

Görünümü çok hoş elinize sağlık. Teşekkürler:-)

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Ben senin kedidilli tatlını da üstündeki şemsiyesini de yerim :)))) Ellerine sağlık Özaycım :)