Salı, Kasım 05, 2013

PUDINGLI KURABIYE

Merhabalar yine ara yine ara halbuki o kadar çok tarik birikti ki buraya eklenecek.Bugun sizlerle paylaşacağım tarifimi sevgili Zerrinimde gordum.Hemen deneyim dedim hem pratik hemde  çok az malzemeyle yapılıyor .Iyıkı denedim çokta beğenildi.Tarifi tekrar paylaşıyorum orijinali için tık tık
MALZEMELER
100gr tereyağ(oda sıcaklıgıda)
1 yumurta
1 paket çikolatalı puding(arzu ederseniz muzlu ve vanilyalı pudinglerlede deneyebilirsiniz)
1 su bardağı un
1/2 çay bardağı şeker
YAPILIŞI
Malzemeleri karıştırıp yoğuralım.Ele yapışmayacak bir hamur olmalı.Arzu ettiğiniz şekli verip tepsiye dizilir.180 dereceli fırında 6-7 dk.pişirilir .Fırından çıkarıldığında ortası yumuşak olacak.
Afiyetler olsun şimdiden...

4 yorum:

muko dedi ki...

uzun bir aradan sonra merhaba ozaycım :)

eline sağlıkk çok güzel görünüyor
sevgilerimle :)

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım bu facebook lardan yorum yazmaya gıdemıyoz:)Çok teşekkürler...

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

ııı

gooogoook dedi ki...

İlk kez pudingli bir kurabiye tarifi okudum, belki vardı ben ilkkez görüyorum. Enteresan bir şey olmalı denenmeye değer. Teşekkürler:).