Perşembe, Eylül 02, 2010

YUMURTALI EKMEK KAVURMASI

Gecenlerde arkadasları gezerken Handecıgımın bayat ekmeklerle yaptıgı yumurta tarıfı hem cok pratık hemde bayat ekmeklerı degerlendırmek acısından cok guzel geldı.Cocuklara yaptıgımda onlardanda gecerlı not aldı.Ben ekmeklerı bayagı bır kızarttım kıtır kıtır oldular.Tarıfı aynen handecıgımden (sarı mutfak)alıp yazıyorum.Denemenısı tavsıye ederım.Sizlerınden begenecegine emınım..


MALZEMELER:
1 adet ekmek
3 yumurta
1 çay bardağı kadar sıvıyağ

YAPILIŞI:

Ekmekleri 2-3cm.büyüklüğünde olacak şekilde elinizle ufak parçalara ayırın.Bir tencereye yağı koyup parça ekmekleri katıp beş dakika kadar karıştırarak kavurun.Ortasını açıp yumurtaları kırın karıştırarak yumurtaları biraz pişirin sonra ekmeklerle birlikte hepsini bir güzel harmanlayın.İsterseniz biraz tuz da katabilirsiniz.
Afıyetler olsun...

9 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

sen beni nerelere götürdün şimdi güzel arkadaşım bir bilse.
kahvaltıları bir dönem hep böyle yapardım çokkk uzuun yıllar önce..
ellerine sağlık çok çok sevgiler canım..

orece dedi ki...

şimdi yaptım çocuklara kahvaltıya. ellerine sağlık.

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok leziz görünüyor. (Bayat ekmekler için çok iyi bir fikir.)

Saygılar.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Hemen deneyeceğim,ellerine sağlık, canım çekti,sevgilerrr....

Unknown dedi ki...

bayat ekmekleri degerlendirmek için güzel bir fikir.ellerine saglık.

Unknown dedi ki...

Ekmekleri ziyan etmemek adına,çok faydalı bir tarif olmuş.Görüntü de oldukça lezizz :) ellerine sağlık..

Mutluanne dedi ki...

ekmekleri değerlendirmek açısında güzel bir ppaylaşım olmuş elinize sağlık
sevgiler

hunerlieller dedi ki...

Kadir Gecemiz Mubarek Olsun.

ozlemhan dedi ki...

Özay ablacım Kadir gecen mübarek olsun Rabbim bu gecede ne duan varsa kabul eylesin.