Cuma, Aralık 30, 2005

KÖPÜKLÜ ESPRESSO KAHVE

Merhabalar,
Bloğumu çok ihmal ettim biliyorum ama oğlum çok hastaydı ve ben de fırsat bulup bir türlü yazamadım.Bloğumun adına uygun olması için ilk tarifim bir espresso kahve olsun dedim.

Hazırlama süresi:5 dk.
1 kişilik malzeme:
1 kahve kaşığı Nescafe Classic
1 kahve kaşığı pudra şekeri
8cl su

Yapılışı:
Önce Nescafe ve şeker fincana konur. Yarım kahve kaşığı kadar çok sıcak su ilave edilir. Nescafe ile şeker beyazlaşıncaya kadar karıştırılır.
Üzerine sıcak su eklenir.
Afiyet olsun!

4 yorum:

Adsız dedi ki...

cok gzel bı sıte cok begendım bole bı sıtele bızı bulusrduunuz ıcın saolun ama sıtenızı sık sık gncellersnız sewınırm smdılık bu kadar umarım bısı gzel yemklerınızden marum bırakmzsınız saolun

Adsız dedi ki...

expressoooooooooooo cokn gzel olmus

Adsız dedi ki...

n gzel bı sayfa lazımdı tesekkurler

aslı dedi ki...

Oğlunuza geçmiş olsun çok güzel bi site çok beğendim bende bloğuma beklerim.