Cuma, Mart 28, 2008

GEEEELDIM

Arkadaşlar yenıden merhaba.Vallahi bu sene bılgısayar ve benım aramda bır anlaşmazlık var.Bılgısayar bozuluyor ,ınternet var yada bılgısayar duzelıyor ınternet gıdıyor.Hanı eskılerden cuzdan buldum param yok para buldum cuzdan yok dıye bır sarkı vardır.Hatırlayanınız varsa ben aynen o hesaba dondum.Bıde alışmışım kı evde en cok benı etkıledığınden tum ımkanları zorluyorum.Arıza benımle kafayı yıyordu.Meğer buralarda genel bır arızaymış .Neyse sonunda duzeldıde herkes rahatladı.Buralara oyle alışmışım kı .Ne yapayım duramıyorum.Bu arada sayfam boş kalmasın taze bakla yemeğimide yayınlayım dedım.Aslında iç baklayı daha cok severım ama bunlarda cok tazeymışler cok lezzetli oldu.Tarıfı vermeye kalkmıycam ama bakla yemeği yağıyla kaldı mı cok lezzetlı olduğunu soylemeden gecemeycem.Bırde uzerıne dere otu cok gıder.Yanı bız pek severız Hepınıze guzel bır hafta sonu dılerım.Banada arızasız gunler.....

19 yorum:

Adsız dedi ki...

selam canım..daha bu sabah ugradım hala yoktun:((ama şimdi blogmanşette görünce geldim:)))hoşgeldinn....baklada harika görünüyor.eline saglık caım.sevgilerimle.

uygarimizlahayat dedi ki...

Hoşgeldin Ozaycım, özlettin kendini, benim evdeki internette de sorun vardı, teknik bir arıza olduğu için bayağı uzun sürdü, ellerine sağlık canım öpüyorum, iyi haftasonları...

ev perisi;) dedi ki...

Hocam mesleğinizi yapın ihmal etmeyin lütfen;)
sevgiler...

HULYA dedi ki...

Ablacığım,
inşallah artık bir sorun çıkmaz da güzel tariflerini ve yazılarını özlemek zorunda kalmayız.Baklayı çok güzel yaparsın bilirim.Hatta geçen bizim evde de sana yaptırdıydım çok beğenmiştik.ellerine sağlık.İyi bir hafta sonu diliyorum.sevgiler

DENİZSEFASI dedi ki...

hoşgelllddddiiiin.
umarım bir daha sorun yaşamazsın
ellerine sağlık, sevgiler..

emineninemekleri dedi ki...

Hosgeldin Ozaycim
Baklada harika görünüyor canim cok severim haaaaaaaaa


Hadi görüsürüs canim kocamannnnnnnnn öpüyorummmmmmmmmmm
Emos

Ayse Pamuk dedi ki...

ellerine sağlıkkkk

pervin dedi ki...

özaycım baklan nefis gözüküyor benim de sık sık yaptığım yemek çünkü çok seviyoruz soğuk ,soğuk sarmusaklı yoğurtla harika eline sağlık canım mutlu hafta sonu...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, bas sagligi dilegin icin cok tesekkürler. Allahim kimselere böyle bir aci taddirmasin, tüm gecmislerimizin mekani cennet olsun insallah. sevgiler...

Betül İnce dedi ki...

Özay'cığım,

Ziyaretin ve güzel yorumun için teşekkür ederim. Bayılırım bakalya, dediğin gibi dereotlu.
Ellerine sağlık.
Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

DAVET

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 20 http://nasibim.blogcu.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır.
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,
Hanımlarla yapılan günlere,
Beş çayına gelen misafirlere,
Her biri birbirinden lezzetli tarifler.........

------------------------------------------------------------------------------------------

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;31.03.2008--13.04.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ www.mucizembenibul.blogcu.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH.TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ "20" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI.TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI. GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR.BEN SİZE GERİ DÖNÜP.TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......

keskinli dedi ki...

selam canim
evet ya bilgisayar bozulunca cok kötü oluyor insan birde alisinca ....

baklayi bende cik severim ellerine saglik canim hadi insallah birde bozulmaz sevgiler iyi pazarlar

Yaren dedi ki...

Ozay ablacim hosgeldiiiin,insal.´bilgisayarin artik bozulmáz.Artik bilgis. ailenin bir ferdi olmuslar,evde en iyi arkadas:)Sevindim geldigine ablacim.Yemekte nefis görünüyor,ellerine saglik canim.Güzel bir pazar diliyorum,sevgiyle kal.

EZGi :)) dedi ki...

ozaycımm ben baklayı çok severim canım çok hoş görünüyor ellerine saglık kocaman sevgiler

Adsız dedi ki...

canim merhaba hosgeldin baklayi bizde ailede severek yeriz sarimsakli yogurtla tadina doyum olmaz çok guzel olmus eline saglik arkadasim, insallah bir daha bilgisayarin bozulmaz insan alisinca tuhaf oluyor, optum ve guzel bir hafta dilerim.

Neşeli Sesler dedi ki...

Selaaammm...Sorunları hallettiğine sevindim. Seni tekrar aramızda görmek çok güzel
Sevgiler

sibellebutikpasta dedi ki...

Özaycım hoşgeldin, o baklanın yanında bi de yoğurt olsa, hmmm nefiss. Hep pasta börek puf böreğine döndük biz de valla, ne iyi etmişsin bakla yapmakla...
Öpüyorum canım

Adsız dedi ki...

Özaycığım merhaba canım;
baklayı bende çok seviyorum ama bizim evde pek yenmiyo maalesef.azıcık kendime göre yapıyorum bazen..ellerine sağlık.
bilgisayar için hepimiz aynıyız, bir gün olmazsa aklımız fikrimiz burada kalıyo değilmi ama:))
öpüyorum.
sebilay.

angel dedi ki...

selam canım,sorunu halledıldıgıne çok sevındım.ozledıks senı:)
bakla yemegını çok severım elelrıne sağlık...