Çarşamba, Mayıs 28, 2008

TEMBEL GOZLEMESI

Dün kardeşciğim bana kahvaltıya gelmişti.Ona bir süpriz yapayım dedim ve çok sevdiği gözlemelerden yapmaya karar verdim. Bunları oğluma devamlı yapıyor ve kendım yememek ıçın mucadele verıyordum.Hade dedım bugun hulya ıle yıyelım.Daha sonrada yururuz.Kendı kendımıde bu arada kandırıyorum.Yuruyunce kılo almıyorsun.Ilgılenenlerın dıkkatıne.!!
Arkadaşlar dedım ya bugunlerde pek bır tembel oldum yazı yazamıyom .Sızlere yorum bırakamıyom.Ama ınanın hepınız hep aklımdasınız.Bu gozlemenın tarıfınıde kısaca anlatayım .Dedımya adınıda tembel gozlemesı koydum o yuzden.Evet meshur tarıf soyle.Yufkayı ıkıye bol.Icıne eryen peynırlerden koy.Zarf bıcımınde katla tavada cok az yağla alt ust yap .Ama tadı yemede yanında yat yanı.Benım oğlana okuldan gelınce hemen yapıyorum bayılıyo.Nede olsa pratık ınsanım.!!Hulyacığımda pek beğendı.Yedıkten sonrada bol bol yuruduk yanı..Hade bakalım heepınıze sevgıler gonderıyorummmmm.Yazımda pek bı ılgınç oldu hayırlısı....

26 yorum:

Adsız dedi ki...

Canımınnn içi özayım,

ayol bende olsaydım çayla birlikte götürüp ben de sizle yürüseydim. nasıl istedi canım...

ellerine sağlık. Hiçte tembel gözlemesi değil ayol marifet gözlemesi bu. Adını pratik gözleme koyabiliriz. :)

öpüyorumm özayım
sevgiler.

www.misssgibi.com

Betül İnce dedi ki...

Özay'cığım,

Tembel gözlemesi buysa, olmayanı nasıldır kimbilir?
Ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

butterfly dedi ki...

Ben bu gözlemelerden istiyoruuuum:).
Özaycım ellerine sağlık harika görünüyor..
Sevgiler:).
aslı

HULYA dedi ki...

Ablacığım,
valla nefis olmuştu tadı hala damağımda.Ellerine sağlık gerçekten çok pratiksin.Sevgiler

muko dedi ki...

ne tembellii bee hiçte bilee paratik gözlemem doğru vallaaa..

çok güzel görünüyor eline sağlık canaımm öptümmm senei..

Damak Tadı dedi ki...

Bende olsam banada yapardın dimi tatlım? Hülya'm senin gibi bir ablası olduğu için çok şanslı..

Ellerine sağlık tatlı tatlı şekerim..

Kocaman öpüp sevgilerimi gönderdim.Nereye mi?Bak işte buraya..))

Damak Tadı dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Tembel membel bende çok yaparım bundan..Yaşasın tembeller:))Eline sağlık Özay...

Aybike Ceylan dedi ki...

Ozay'cigim,
Ben de gelmek istiyorum ya, keske ben de yaninizda olabilseydim. Opuyorum hepiniz, sevgiler.

DENİZSEFASI dedi ki...

canım ellerine sağlık. tembel işi olsada lezzetli görünüyor
sevgiler...

Tijen dedi ki...

Ben de ben de....

modex dedi ki...

yorumunuz için teşekkür ederim..
şu sabah kahvesi benim de vazgeçemediklerimden ama türk kahvesi olucak ve tabii yanında bi de sigara :)
ellerinize sağlık
sevgiyle kalın
http://arkadasima.blogspot.com

Adsız dedi ki...

selam canımcım...bende çoook severim gözlemeyi..çayla da ne güzel gider .ohh...sizlere afiyet olsun..görüşmek üzere..sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Cani gozleme sahane olmus,ellerine saglik. Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Özaycığım bende yapıyorum arada bu gözlemelerden.emme pek tembel olmuyo gülüm be.en azından o kadar tava bulaştırıyosun:))
bende bu aralar çok bakmıyorum bloga.yaz geldi artık ya aklımız sokaklarda:))
öpüyorum canım.
sebilay.

uygarimizlahayat dedi ki...

Canlarımmmmmmmmm yiyin gözlemeleri, için çayları ohhhhhhhhh ne ala memleket, nispet yapın siz bana, birgün gelicem bende isterimmmmm gözlemeeeeeee... öptüm seni canımcım, tembel gözlemesi değil, pratik gözleme ok :))) ellerine sğlık kuzummmm...

ebrulitatlar dedi ki...

Ellerine sağlık Özay'cım. Gerçekten pratik ve lezzetli oluyor bu gözlemeler. Abla kardeş sizlerede afiyet olsun. Sevgiler canım, iyi haftasonları..

Yaren dedi ki...

Gözleme cok nefis görünüyor,bende cok severim ablacim,ama her nedense türkiyedekinin lezzeti buraya uymuyor.Ellerine saglik canim benim,hepinize aaafiyetler olsun:) Öptüm canikom.

Adsız dedi ki...

arkadaşım nerelerdesin.uğramaz oldun.özledim yahuu.gözlemen çok iştah açıcı görünüyor.ellerine sağlık canım.sevgilerimi bıraktım

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Canım ellerine sağlık
sabah sabah olsa bitanede yesem.sevgiyle kal

Selcen Şenocak dedi ki...

oh oh ohhhhh valla imreniyorum size benim kardeşlerde bir evlenselerde böyle olsak. Maşallah tabiki allah ayırmasın sizleri :)
Gözlemede nefis görünüyor ellerine sağlık canım.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık ben de bunu evde bir şey yokken uyduruveriyorum.

Sevgiler...

sarımutfak-hande dedi ki...

bu tabak tam benlik çayla ooo süper ellerine sağlık

Damak Tadı dedi ki...

Canım Özay'ım,oğlunla olan resmin çok güzel güzel görünüyor..Öpüyorum sizleri bitanem..

Kocaman sevgilerle

Adsız dedi ki...

Cok sahane olmus, ellerine saglik canim. Iyi hafta sonlari.

akasyakokusu dedi ki...

Özay'cım merhaba..kız daha iyiye gidiyor.hergün pansumana gidiyoruz.
ellerinden öper gteyzesi..
ayy gelmişken şu gözlemeleri alayım.yemek memek göresi gözüm yok.ne mutfağa giresim nede ocağa dikelesim var:)))
sıcakta varsa yoksa karpuz:)))