Pazartesi, Şubat 16, 2009

BLOG ODULUM VE MUZLU PASTAM


Arkadaslar gayet yogun bır hafta sonundan sonra hem canım arkadasım Egelımın bana verdıgı odule tesekkur etmek hemde muzlu pastamı sızlerle paylasmak uzere bılgısayarın basına gectım.Bıraz gecte olsa cok tesekkurler canım arkadasım.
Bu ödülü almanın kuralı 7 kişiye dağıtmakmış..Ama sanırım ben yazana kadar ödül herkese dağıtılmış bu yüzden bende dost listemdeki herkese gönderiyorum bu ödülü.. Hepiniz bu ödüle fazlasıyla layıksınız canım arkadaslarım.Evet canım kızımı yolcu ettık dun aksam.Obenım kızım degıl aynı zamanda en ıyı arkadasım.O kadar anlayışlı ve olgun bırısı kı sormayın.Neyse cok duygusalım su an.Sankı ev bırden bomboş oluyor o olmayınca.Canım benım hıç bır zaman uzmedı aılesını.Ona buradan basarılar dılıyorum ıkıncı donemde.Hemen tarıfe geceyımde hava dagılsın bende.
MALZEMELER
(KEKI)
3adet yumurta
1su bardagı toz seker
ı paket kabartma tozu
1limon kabugu
2 su bardagı un
ortasına muzlu pudıng(1 paket)
1 paket krem şanti(ustu için)
YAPILIŞI
Yumurtavı ve sekeri mıkserle cırp.Limon kabugu rendesinı ılave edıp karıştır.Uzerine un ve kabartma tozunu ekle ve karıştır.Pasta kabına dok.Onceden 170 derece ısıtılmış fırında pişir.30-40 dakika .Ortasını kesıp muzlu pudıgı koyuyoruz. Ustunede krem santıyı koyup muzla susle.Fındık kırıgı ılede muzların arası arzuya gore suslenır.Muzlu pudıng kullandıgım ıçın arasına muz koymadım.Afıyetle yenır...

23 yorum:

Selcen Şenocak dedi ki...

Ellerine sağlık canım.
Allah kavuştursun Sevgiler...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık şeker ben bir dilim aldım bile :))

Sevgiler,
Evren

Adsız dedi ki...

canım allah kavuştursun.bende kızına başarılar dilerim.pastada süper olmuş.eline saglık..görüşmek üzere.

Damak Tadı dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok nefis görünüyor..Ayrıca ödülün içinde tebrikler..!!Sen en gzel ödüllere layıksın Özay'cığım..Kocaman sevgilerle..

ebrulitatlar dedi ki...

Özay'cım allah kavuştursun. Pastan çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık canım. Ödülün için tebrik ederim. Sevgiler..

sibellebutikpasta dedi ki...

Allah kavuştursun Ozim, merak etme burda da bir teyzesi var biliyorsun ;-))
Pastan da gel beni ye diyor valla, eline sağlık canım
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Özaycım Allah kavuştursun..Kızına başarılı bir dönem diliyorum.
Bana göre en hafif, en lezzetli pasta muzlu pastadır, çok severim.
Ellerine sağlık canım:).
Sevgileeer...
aslı

serpil'in mutfağı dedi ki...

öncelikle allah kavuştursun diyorum.ablacım!bilmiyorum abla dememde bir mahsur varmı?inşallah bizde ogünleri görürüz.ellerinize sağlık.çok güzel görünüyor pastanız.hoşçakalın

Adsız dedi ki...

Özaycığım allah kavuştursun canım.Çocuklarımız işte böyle ,bir gelip bir giderler bizi naçar bırakırlar:))canları sağolsun, diyelimde..başarılar dilerim ben de..öpüyorum canım.
sebilay.

Yaren dedi ki...

Ödülün hayirli olsun,masallah ödülden gecilmiyor bloglarda:))abiki herkez seninde yazdigin gibi fazlasiyla hakediyor.Tebrikler ablacim.Pastada cok güzel görünüyor.Acaba muz haftasimi diye düsünmeye basladim,bir cok sayfada muzlu pasta tarifleri var,hepside birbirinden lezzetli.Bendemi yapsam ne.Afiyetler olsun ablacim,sevgiyle kal:)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ellerine sağlık ,ve allah kavuştursun özaycığım..
sevgiler..

Marifetane hobi dedi ki...

Yine geldim yeni dua kampanyamıza desteğin için arkadaşım belkide çok olduğumu düşüneceksin ama yinede geldim işte Hasta bir kardeşimiz için salat-ı tefriciye okuyoruz blogumu ziyaret ederek bize katılımını bekliyorum canım.hayırlı geceler diliyorum.

DENİZSEFASI dedi ki...

merhaba arkadaşım ellerine sağlık, çok güzel görünüyor.

hazır davet eden varken hiç kaçırma git bence adanaya. yazın çok sıcak oluyor uyarayım. nisan mayısta tadına doyum olmuyor oraların.

sevgiler...

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık cnm muzlu olan herşeye varım
öpüldün hoşçakal

Adsız dedi ki...

Allah kavuştursun:)bende uzun zaman ailemden ayrı yaşadım,okul sebebiyle.evet zor oluyor iki taraf içinde ama istikbal için gerekliyse ne yapalım,sağlık olsun gerisi halledilir:)sevgiler...

Betül İnce dedi ki...

Özay'cığım,

Kek pasta gibi, enfes, ellerine sağlık. Kızına ben de başarılar diliyorum.

Sevgilerimle.

Tijen dedi ki...

Allah kavuştursun Özay'cığım. Yine özlem vakti desene. Ah bizim de bitmiyor ki özlemlerimiz...

Adsız dedi ki...

Arkadaşım ziyaretin için teşekkürler. Muzlu pastan da pek güzel olmuş. Kıbrıs köftesine gelince ben hiç bilmezdim. Yemekteyiz de tarçın da koyduklarını gördüm. Kıbrıslı oldukları için doğru biliyorlardır diye düşünerek ben de öyle denedim. Aslını mutlaka siz daha iyi biliyorsunuzdur. Sevgiler...

keskinli dedi ki...

canim kizina basarilar dilerim allah kavustursun ödülün icin tebrikler pastanda harika ellerine saglik sevgiler

muko dedi ki...

Allah kavuştursun canım
pastan da çok güzel görünüyor eline sağlık.
sevgileirmle.

Adsız dedi ki...

canım Allah kavustursun..
Allah boyle ayrılıklar versin..
pastan harıka ellerıne kollarına saglık..
opuyorum cok:))
sevgiler..

meleginmarifetleri dedi ki...

Allah kavuştursun canım..
Muzlu pastaya bayılırım ellerine sağlık.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIKA RKADAŞIM ZİYARETİN VE YORUMLARIN İÇİNDE ÇOK TEŞEKKÜRLER