Perşembe, Ekim 18, 2012

KABAK HAVUÇ TARATOR

Gene geldik mi hafta sonuna.Ne ara perşembe oldu ben anlayamadım.Çok hızlı geçiyor bu hayat.Çok iyi degerlendirmek lazım.Bu mezeyi Tumayın mutfagında gordum.Hemen tarifi okuyup mutfaga geçip uyguladım.Sonuç mukemmeldi.
MALZEMELER
4 adet kabak
2 adet havuç
2-3 diş sarmısak
1 bardak suzme yogurt.
çok az zeytin yagı
1 yemek kaşıgı mayonez
Dovulmüş ceviz
YAPILIŞI
Havuç ve kabaklar rendelenir ayrı tavalarda hafifce pişirilir.Kabaklar iyice suyunu çekmeli.Yogurdun içine mayonez dovulmüş sarmısak  eklenir.Havuç ve kabaklar soguyunca yogurda eklenir.Servis tabagımıza alınca uzeri ceviz ve arzu edilirse dere otu ıle süslenir..

4 yorum:

pie kurabiye dedi ki...

Bayılırım ben buna.Ellerine sağlık.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Bizde oldukça sık tüketilir, haftada bir desem yeri var...Ellerine sağlık canım...

sevgiler,
Evren

Selcen Şenocak dedi ki...

çok severim ellerine sağlık, bende sık sık yaparım. Eşim istemediği için mayonezsiz yapıyorum ama mayonezde ayrı bir taa veriyor. öpüyorum canım...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

süpermiş ben ayrı ayrı yapıyordum bir arada da deneyeyim .ellerine sağlık canım