Pazartesi, Mart 25, 2013

SEBZELİ SALAM

Arkadaşlar bu ara kara bulutlar kafamda .Bir haftadır yatıyorum yan baglarda sedelenme.Merdivenlerde düşmemek için hamle yaparken baglar sedelendi.Aman allahım bu ne acıymış.Kırılma kadar hukmetti.Çok fazla hareket edemiyorum.Acı olmasa daha dayanacam ama.Neyse biraz olsun buralarda oyalanayım dedim.Çok sevdigimiz bu lezzetide sizlerle paylaşayım dedim.Hafta sonu kahvaltılarında çok iyi gidecektir.
MALZEMELER
2orta boy domates
2adet çarliston biber
3-4 dilim salam(sosisde kullanılabilir)
yarım demet maydanoz
yarım demet dereotu
2 yumurta
2 su bardagı un
yarım çay bardagı sıvı yag
200 gr beyaz peynir
1 su bardagı rendelenmiş kaşar
YAPILIŞI
Domateslerin kabukları soyulup küp küp dogranır.Biberler salamlar minik minik kesilir.Dereotu ve maydanoz ince ince kıyılır.Malzemeleri derin bir kapta karıştır.Üzerine yumurta sıvı yağ un ve beyaz peynir ekleyip iyice karıştırılır.Yaglanmış fırın tepsisine yayılır üzerine kaşar serpilir.Ö nceden ısıtılmış 180 derecelik fırında 15-20dakika pişirilir afiyetle yenir

4 yorum:

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Ellerinize sağlık. Nefis görünüyor. Bloğunuzu takibe aldım. Bana da beklerim.
Sevgiler,

pie kurabiye dedi ki...

Geçmiş olsun Özay'cım.Eline sağlık bu arad.

pie kurabiye dedi ki...

Blogunda yorum yazmaya girince bir arkadaşlık sitesine yönlendiriyor.Biliyor musun acaba virüs falan mı?

'MadameModista' dedi ki...

Farklı bir lezzet olmus :) denemli.
Takibe aldım sizi
benmde bir moda blogum var, beklerım
http://benlimoda.blogspot.com/