Çarşamba, Mayıs 21, 2014

ELMALI KEK

 
 
 
 

Soma'da yaşanan bunca acıdan sonra pek buralara uğramak gelmedi. Ama işte ateş düştüğü yeri yakıyor. Hayat bir şekilde devam ediyor. Şehitlerimize Allah'tan rahmet ailelerine de dayanma gucu diliyorum . Daha fazla sözü uzatmadan tarifime geceyim istiyorum. Netten gezerken gordum ve deneyim dedim. Aslında nasıl olacak dıyede merak etmedim değil. Elmalar kup kup içine atılıyordu. Ama çok lezzetli bir kek o elmalar yumuşacık ağızda dağıldı yerken.
MALZEMELER
3 adet elma
3 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 çay kaşığı tuz
1 su bardağı sıvı yağ
yarım limon
4 adet yumurta
yarım su bardağı şeker
YAPILIŞI
Elmalar küp küp doğranıp şeker ve limon suyunda bekletilir.(Ben biraz tarçında koydum bu karışıma)Önce şeker ve yumurtayı ıyıce çırp. Sonra diğer malzemeleri ekle. Yağlanmış kalıbımıza dokup 180 derecede ilk 45 dakika son 15 dakikada 150 derecede pişir. Afiyetler olsun....

Hiç yorum yok: