Pazartesi, Kasım 28, 2011

ISPANAKLI PEYNIRLI KEK

Merhabalar bugun sızlerla Serapcıgımda gorup gunumde hemen denedıgım bu peynırlı ve ıspanaklı keki paylaşmak istiyorum.O kadar beğenildi ki ust üste birkaç kere şimdiden yapıldı bile.Herkes tarif isteyince hemen dedim paylaşayım.Geçtigimiz haftalar benim için oldukça yorucu geçti bunun sonucu olarakta birazcık hastayım .Ama buralarıda ihmal etmiyeyim dedim.Neyse asagıda tarifi bulacaksınız.Saglıkla kalın diyorum..
Malzemeler
3demet ıspanak
1bardak yogurt(Az yaglı)
1/2su bardagı yağ
2 yumurta
300gr beyaz peynir(ben lor kullandım)
1 adet sogan
1 paket kabartma tozu
5 tepewleme kasık un
Tuz,karabiber,pul biber

Yapılışı
Ispanaklar soganlar minik minik dogranır.Tüm malzemeler karışrırılıp yağlanmış tepsiye yayın.Iyice bastırarak yayın. Üzerine çörek otu ve susam serpin.175-180dereli fırında iyice kızarana kadar pişirin.Kesmek için ılınmasını bekleyin.Aksi halde cıvık olabilir.EEE artık afıyetle yiyin...

11 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerinize emeklerinize saglik hayirli aksamlar .

pembe kekik dedi ki...

Çayın yanında tuzlu kekler çok güzel oluyor.Ellerinize sağlık.

Fatma dedi ki...

Nefis görünüyor tarifi hemen aldım, teşekkürler:)

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık canımmmmmmmm pazar kahvaltısında deneyeceğim mutlaka.

Dikkat et kendine salgın var her tarafta.

Sevgiler,
Evren

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ama özaycım aşkolsun ya..

BÖREK !!!!
hem ıspanaklı !
hem peynirli
hem bensiz !!
:(((

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Tekrar ellerine sağlık, afiyetler olsun Özaycım..Sevgiler..

anne eli gibi dedi ki...

ellerinize sağlık nefis görünüyor,en kısa zamanda deneyeceğim,serap ablanında ellerine sağlık olsun,sevgiler...

Nilgün dedi ki...

Benim için ıspanak olsunda ne olursa olsun. Tarif için size ve Serap'a teşekkürler..

Unknown dedi ki...

Hummmm... :)))

Kisses

Shoutforfood dedi ki...

healthy.

ozguluntaifleri dedi ki...

Ozayim borek nefis gorunuyor ispanakli peynirli borege bayilirim
ellerine saglik canim.
kucak dolusu sevgiler canim arkadasim.