Perşembe, Mart 22, 2007

KEDİM VE BEN



Kızım üniversiteye gittiğinden beri ev daha bir boş kaldı sanki.Bu boşluğu dolduramaz ama en azından bana arkadaşlık edebilecek bir kedi aldık biz de.Adı Duman.Aldığımızda henüz 2 aylıktı şimdi yaklaşık 7 aylık oldu.Oğlum aslında bir köpek istiyordu ama malum apartmanda yaşıyoruz.Bu yüzden babası bir gün eve bu kediyle geldi.İlk zamanlar pek bir ilgilendi ama sonra kedinin bakımı tamamıyle bana kaldı.Kızım onu çok özlemiş."Anneciğim bloğuna resmini koy da bari göreyim dedi ben de onun için yayınlıyorum.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba, sizi Esramda görüp geldim... Öncelikle kocaman bir hoşgeldiniz...

SOnra Duman'a bayıldım... Yüzü pek şeker :) Bizimde bahçede kedilerimiz var.. :)))

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Merhaba, yorumlarınız icin tesekkurler. Kedim geldiginden beri bloguma olan ilgi arttı.:)) Kızım Ankara'da okuyor en cok Duman'ı ozluyormus. Pek sık yazamıyorum. Gorusmek dilegiyle.. Tesekkurler..

HULYA dedi ki...

Dumanı özledikçe resimlerini seviyorum.
Onu benim tarafımdan mıncıklayıp öp lütfen.Sevgiler

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

dumanda teyzesini özluyo.kendını özletme