Salı, Mart 17, 2009

IZMIRLI BLOGCULAR BULUŞTU VE IZMIRDEN DAMAK TADI GECTIII

Arkadaslar cok guzel bır hafta sonundan sonra sızlere seslenıyorum.Evet buluşmamız cok sahane gectı ama daha onemlısı canım arkadasımız Gulcugumle yuzyuze tanışma olanagımız oldu.Istanbuldan bızlere gelmış.Ikı gunu canım arkadasımızla bırlıkte gecırdık.Sunu soylemelşıyım kı yaptıgı mamalar kadar tatlı.Sankı yıllardır tanışıyorduk.Buluşmaya gıttıgımız yerde Gulcugum bızlerı hemen tanıdı.Bol sohbetler ettık .Ama sımdı bır daha ne zaman goruşebılırız dıye duşunmeye basladık bıle.Gulum senı cok sevıyoruz canım.Cumartesı buluşmamızda ıse herkes suprız bır arkadas bılıyordu Gulu karsılarında gorunce cok mutlu oldular.Buluşmada neler mı oldu bol bol kaynattık herkes artık bırbırını cok ıyı tanıdıgından cok samımı bır ortamda gectı gunumuz .Bırkac yenı arkadas daha katılmıştı aramıza ama onlarda hemen bızlerle kaynasıverdıler.Daha nıce buluşmalara dıyorum....

17 yorum:

Gönül dedi ki...

aneeee gülüm orayamı geldi bilsem bende gelirdim:))) harika olmuş hayatım ne güzel saatler geçirdiğinizi tahmin edebiliyorum..dostluğunuz baki olsun..sevgilerimle öpüyorum

Unknown dedi ki...

İzmir de olmak vardı ya...
:((
Dosluklar daim olsun arkadaşım.
Sevgiler..

sibellebutikpasta dedi ki...

Ne güzeelll, dostluğunuz daim olsun canım
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Blogcu arkadaslarimin böyle güzel güzel bulusmalari beni imrendiriyor, ben de uzaktan sadece böyle bakabiliyorum maalsef:( . Böyle güzel dostluklarin devam etmesi dilegiyle...

Adsız dedi ki...

Ne hos, güzel bir bulusma olmus böyle toplantilari görünce bende cok hevesleniyorum...

sevgiler canim...

akasyakokusu dedi ki...

oHHH OHHH..)
BULUŞUN BULUŞUN..
İSTANBUL BULUŞTU İZMİR BULUŞTU..
ACIYIN BANA YAHUUU:)))
MARDİN NİREEE ORALAR NİRE..
HAYIFLANDIM AMMA...ÇOKTA MUTLU OLDUM SİZLERİ GÖRÜNCE..KISKANDIMDA YAAAA...))))

Tijen dedi ki...

Harika olmuş bu iş! Demek Gül'cük de geldi. Eh sıra Antalya'da o zaman Gül hanım!

Adsız dedi ki...

Ne güzel bir buluşma olmuş:).
Umarım nice seneler devam eder bu güzel dostluklar..
Sevgilerimle;).
aslı

Adsız dedi ki...

CANIM BENİM HARİKA OLMUŞ GERCEKTEN O SEVİNCİ İÇİMDE HİSSETTİM
YASASIN BLOG DOSTLUGU

ozlemhan dedi ki...

Merhaba canım Ne güzel bir buluşma olmuş İnşallah bir gün bizimde yolumuz düşer izmirede buluşuruz

keskinli dedi ki...

selam canim vallahi imreniyorum sizlere ya ne güzel hos sohbetler olmustur kismet belki bir gün bir yerlerde bizde tanisiriz sevgiler herkese ya su kelime dogrulamyi kaldirsan cok iyi olur

Damak Tadı dedi ki...

Özay'ım,ben yine geleceğim oralara inşallah..Otobüs fobimden dolayı havaalanı uzak olan yerlere pek gidemiyordum..(İTİRAF EDİYORUM)..Şimdi Hasan'ın sayesinde her yeri öğrendim dermişim..(teyzem Hasan'a takılmış durumda..)))))))

Sizler benim canlarımsınız Özay'cığım..Sizleri görmeden candan-gönülden kardeş gibi sevmiştim..Sizleri görüp bir kez daha yanılmadığımı anlayıp kendimle gururlanmadım desem ayrıdır..))Sizleri çok seviyorum canım..

K.paşa'da boyoz satan yer bulduk..))Bulduk da ne oldu..tam fiyasko..fırıncı bey bize kötü kötü baktı..Mazhar'da biraz tırstı ama yanında ben olunca sakinleşti..))))

Teyzem ve Mazhar sizleri her zaman bekliyorlar canlarım..Dün konuştuk selamlarını ilettiler size..

Kocaman öpüyorum sizleri Özay'cığım..


Sevgilerle..

HÜLYA dedi ki...

KISKANDIIIIM ::(( İÇİM GİTTİİ ÇAT DİYE ÇATLAYACAĞIM ŞİMDİİİİİ...

ŞAKA BİR YANA BÖYLE GÜZEL BİR BULUŞMA ORTAMI YAŞAMANIZ ÇOK MUTŞLU ETTİ BENİ...

BELKİ BİR GÜN BİR YERLERDE BENDE BU GÜZEL İNSANLARLA TANIŞIRIM NASİİİP..

HEPİNİZE KOCAMAN ÖPÜCÜKLER VE SEVGİLER

DOSTLUĞUNUZ DAİM OLSUN

egeli dedi ki...

YİNE ÇOK GÜZEL BİR BULUŞMA OLDU,HARİKAYDI........

Unknown dedi ki...

Hello canim!!


Kiss

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:))))
güzel günleriniz çok olsun özaycığım.
tüm arkadaşlara sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:))))
güzel günleriniz çok olsun özaycığım.
tüm arkadaşlara sevgiler.