Çarşamba, Aralık 11, 2013

#YEMEKFIRTINASI 4. GÜN PİZZA

 
4.gün ödevimiz :)Ev ahalisininden en cok istek alan tarifimiz.Bu pizza bizde çok pişer kahvaltı, akşam yemeği ,hafta sonları zaman hiç önemli değil .Anne yapsana kelimesi yeterli.Hamuru mayalı yapıyorum. Ertasi güne zaten kalmaz .Fırından çıktığı an  hemen tüketileceği garanti.

MALZEMELER
I bardak sıvı  yag
ıbardak süt
ılık suda çözülmüş 1 paket maya
alabildiğince un(hamur ele yapışmaycak )

Üstü için
2 adet biber
haşlanmış mısır
domates
salca veya ketçap hamurun üstüne sürmek için
kaşar
sucuk

YAPILIŞI
Malzemeleri karıştırıp mayalanmaya bırakıyoruz.Hamurumuz mayalanınca ıyıce kabımıza açarak yayıyoruz. Daha sonra malzemelerimizi üzerine dolduruyoruz.Sizler arzu ettıgınız malzemeler kullanabilirsiniz.Ben evde ne varsa koydugum oluyor.Hamurun ustune malzemeleri koymadan once hamurun üstüne salca veya ketçap surun. Daha sonra malzemelerinizi ustune döşeyin . Biraz daha bekletip fırına verin. Pişmeye donunce kaşarı ıyıce  ustunu kaplaycak şekilde koyun.180 derece fırında pişirin.

4 yorum:

hunerlieller dedi ki...

mis gibi sıcacık bir dilim pizza beni benden alır :) elinize saglık.sevgiler.

sarımutfak-hande dedi ki...

nefis görünüyor olsada yesem bayılırım pizzaya
ellerine sağlık canım

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ev yapımı pizza :)))) ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık..Bizde de uzunca bir dönem ben yapıyordum.Şimdi kolayını buldular Pizzacıda ısmarlıyorlar. :))) Ammma benimkinin tadını bulamıyorlar. Sevgilerimle