Cumartesi, Mart 28, 2015

PUF PUF POGAÇA

 

Bugun hafta sonu belki denemek isteyebilecegınız bır tarıfle karşınızdayım. Bizim evdeki gurmelerden onayını aldı. Ben artık yapıyorum yemiyorum. Uzun süre sloganım bu olacak .İnşallah bu azimle giderim. Geçelim mi tarife.

MALZEMELER
1su bardağı yoğurt
1 su bardağı sıvı yağ2 su bardağı ılık su
1 paket kuru maya
1 tatlı kaşığı tuz
2 yemek kaşığı şeker
1 adet yumurta
Un alabıldigince (yaklaşık 8 bardak)

ÜZERİ İÇİN
1yumurta sarısı
çörek otu
susam

YAPILIŞI
Önce ılık suya mayayı ve şekeri koy. Karıştırarak erit. Maya göz göz olunca diğer malzemeleri ekle un hariç. En son unu yavaş yavaş eklemeye başla.Iyıce yoğur ve üzerini temiz bir bez parçasıyla ört Yaklaşık bir saat beklet. Sonra parçalar koparıp içine peynir kaşar veya zeytin koyarak kapat ve yağlanmış fırın tepsisine diz .185 derecelik fırında pişir. Uzerleri kızarınca fırından çıkar .Mis gibi poğaçalarımız hazır. Afiyet olsun...

21 yorum:

kolay yemek tarifleri dedi ki...

harika bir lezzet özaycım ellerine sağlık sevgiler

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Evet canım çok teşekkürler .Bendende sana sevgiler.

akasyakokusu dedi ki...

Kahvaltı için ikisini aldım canım..Ellerine sağlık sevgiler.

çatlakkafe dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel görünüyor,yemeden nasıl dayanıyorsunuz,sevgiler

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Nuraycıgım daha da cok alabilirsin canım.Sevgiler.

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Sevgili çatlak kafe dayanmaya çalışıyorum artık Sevgiler canım.

Unknown dedi ki...

Poğaçalar nefis. Ellerinize sağlık....

hunerlieller dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor.Yapıp yememek zor olmalı.Elinize saglık yiyenlere afiyet olsun.

Kızsal Şeyler dedi ki...

Çok güzel görünüyor ellerine sağlık ♥

Zencefil Tasarım Evi dedi ki...

nefis görünüyor.. Ellerinize sağlık

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

Nedense benimde canım bugün poğaça istiyordu Ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar. Kalkıp yapsammı acaba

sibelinmutfagi dedi ki...

Notum yazmıştım ulaşmadı diye tekrar yazayım dedim ellerine sağlık

Ada Deniz dedi ki...

Benim klasik mayalı poğoça tarifimde aynı böyle. İnsanı yanıltmayan bereketli bir tariftir.Ellerinize sağlık:))

Sosyal Medya Kafe dedi ki...

Ellerinize sağlık :)
Poğaçalar nefis görünüyor.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ohhhh misss mis ellerine sağlık canım.

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Sevgili Sibelinmutfagı daha önceki gelmedi atlamış mıyım diye baktım ama yok .Sevgiler.

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Sevgili Sibelinmutfagı daha önceki gelmedi atlamış mıyım diye baktım ama yok .Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

elinize sağlık, yumoş yumoş olmuş

Serap dedi ki...

Merhaba

Ellerinize sağlık . Bana da beklerim.